czwartek, 17.10, 14:00 , SALA 1.121
Wzory przepływu informacji w komunikowaniu politycznym.
mgr Kinga Adamczewska, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Strach jako czynnik dominujący, kształtujący preferencje wyborców. Analiza na przykładzie polskich wyborów w latach 2018-2019
mgr Iwona Romaniec, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Astroturfing w kampanii wyborczej na przykładzie wyborów parlamentarnych w Polsce w 2019 roku
mgr Katarzyna Lorenc, Uniwersytet Jagielloński
Medialna percepcja fake newsów w trakcie kampanii wyborczej do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku – analiza zawartości polskojęzycznych materiałów tekstowych opublikowanych w mediach online.
mgr Denis Halagiera, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Hiperlokalny wymiar polityki
mgr Paulina Czernek, Uniwersytet Jagielloński
piątek, 18.10, 13:00 , SALA 1.121
Mediatyzacja zdrowia i medykalizacja technologii. Zasady skutecznego projektowania aplikacji e-Health
mgr Martyna Mrozek, Uniwersytet Wrocławski
oraz dr hab. Katarzyna Kopecka-Piech, Uniwersytet Wrocławski,
Potrzeba komunikowania o zdrowiu. Relacja pacjent – lekarz
mgr Małgorzata Dudek, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Znaczenie mediów regionalnych w komunikowaniu problematyki zdrowotnej, na przykładzie Telewizji Kraków
mgr Olimpia Górska-Żukowska, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
Medialny obraz problematyki przeciwdziałania przemocy w rodzinie versus stan faktyczny
mgr Leszek Świeca, Uniwersytet Jagielloński
Analiza metod komunikacji w organizacji
mgr Aleksandra Surma, Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
czwartek, 17.10, 16:15 , SALA 1.121
Zjawisko pedofilii w Kościele katolickim w dyskursie liberalnym i konserwatywnym po premierze filmu "Tylko nie mów nikomu"
mgr Zofia Nauka, Uniwersytet Wrocławski
Serial „Czarnobyl” – pamięć o traumie i jej medialna recepcja
mgr Sławomir Doległo, Uniwersytet Jagielloński
oraz dr Agnieszka Całek, Uniwersytet Jagielloński
Imageboard jako alternatywna przestrzeń komunikacji politycznej w Polsce
mgr Karina Veltzé, Uniwersytet Jagielloński
oraz dr hab Dominika Kasprowicz, prof. UJ, Uniwersytet Jagielloński
Informacyjna funkcja paradokumentów - kultura popularna jako źródło informacji?
mgr Maciej Świstoń, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Obrońcy demokracji, strażnicy prawdy, czy celebryci. Jaki jest wizerunek dziennikarza w popkulturze?
mgr Anna Bielecka, Uniwersytet Warszawski
piątek, 18.10, 10:45 , SALA 1.121
Kreatorzy opinii w badaniach medialnych reprezentacji dialogu obywatelskiego w Krakowie
mgr Joanna Grzechnik, Uniwersytet Jagielloński
Media non profit w Polsce. Regulacje prawne
mgr Magdalena Wilk, Uniwersytet Jagielloński
Ukraińcy w prasie regionalnej Dolnego Śląska
mgr Anna Skibińska, Uniwersytet Wrocławski
„Żywa Gazetka” jako jedna z form komunikacji z sympatykami i wyborcami Polskiej Partii Socjalistycznej w Częstochowie w II RP
mgr Adrian Musiał, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
Ekspresem przez media: koleje dużych prędkości jako element kampanii politycznej
mgr Krzysztof Marcinkiewicz, Uniwersytet Jagielloński