Rejestracja konta

INFORMACJE

  1. Rejestracja konta dotyczy JEDNEJ OSOBY - jednego Uczestnika konferencji
  2. Można zarejestrować TYLKO JEDNO konto na jednym adresie mailowym - każdy z Uczestników jest identyfikowany po unikalnym adresie mailowym
  3. Hasło musi mieć minimum 6 znaków, musi zawierać przynajmniej 1 cyfrę i przynajmniej 1 wielką literę
  4. Po rejestracji otrzymają Państwo maila z linkiem aktywacyjnym konta. Logowanie do systemu (i późniejsze zgłoszenie referatu) jest możliwe tylko po aktywowaniu konta - w tym celu należy kliknąć link aktywacyjny, wysłany na podany przy rejestracji adres mailowy. UWAGA: mail z aktywacją może trafić do folderu SPAM (lub podobnego) w Państwa systemie pocztowym.
  5. Prosimy o staranne wypełnienie danych
  6. W razie problemów prosimy o informację: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie pamiętasz hasła? To nie jest problem. Wpisz poniżej swój adres poczty elektronicznej podany podczas rejestracji i wybierz przycisk „Wyślij”. Otrzymasz specjalny kod umożliwiający zalogowanie się i dokonanie zmiany hasła.
Sprawdź za kilka chwil swoją skrzynkę pocztową. Gdy otrzymasz wiadomość z kodem weryfikującym, skopiuj go i podaj podczas logowania, a następnie dokonaj zmiany hasła.

Patronat honorowy

Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego
JM Rektor Uniwersytetu Jagiellońskiego
prof. dr hab. med. Wojciech Nowak

Prezydent Miasta Krakowa
Prezydent Miasta Krakowa
Jacek Majchrowski

Patronaty naukowe

International Society for Knowledge Organization

Partner edukacyjny

Partnerzy wydarzenia

Willa Decjusza
Instytut Studiów Informacyjnych
Forum Młodych Medioznawców i Komonikologów

Partnerzy wydawniczy

Wydawnictwo TOC

Nowe technologie dla nauk społecznych

Partnerzy medialni

Kontakt

Sekretarz konferencji

Małgorzata Chęcińska-Głazik

tel. +48 12 664 55 33
pon-pt 8:00-16:00

sprawy finansowe

Anna Harnik

tel. +48 12 664 55 29
pon-pt 7:30-15:30

EMAIL

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej